Berlin, 13 Şubat (EFE) .- yönetmen Aldo Garay o “saf ve seçkin” bir “evrensel tarih” hem olmasına rağmen, bir travesti portresi ile bu yılki Berlinale’de Uruguay temsil Geçmişte ile birleşme.
Efe ile bir röportajda, filmin yönetmeni çok “güvensizliği” ile değil, “tarih, evrensel anlaşılmaktadır” o “onay” dan festivale geldim ikrar etti.
“Bu, hassasiyetleri göre, izleyici o filmi ne istediğini açık bir alan var,” diye vurguluyor.
Berlinale Panorama bölümünde tahmin edilmektedir belgesel, çocuk, tam Sandinist devrim Uruguaylı solun üyelerinin bir çift tarafından kabul edildi gibi Stepania, Nikaragua travestidoğan bir kişinin hikayesini anlatıyor, ve bu Bugün hayat Montevideo kazanmak araba bakmakta.
Film kez çocuk, kardeş ve çocuk okuma yazma oldu memleketinde, ile Stephania birleşmesini takip ve bugün olduğu gibi kadınların kabul istediğiniz yeri.
“çok kişisel” Stephania geri dönmek ve ailesine ne olduğunu bulmak gerekir film çakışır, diyor yönetmen.
“O ben popüler öğretmen bir katılımcı, hangi o süreçte ne oldu, tüm aile sorunu ve diğer Nikaragua kendisi ,. var en az iki katmanları olan bir dönüş, ben bir küçük olan bu arazi bulunuyor Bir tiran devrilmesi link, “Garay diyor.
Belgesel filme sırasında, yönetmen kahramanı ve ailesi yıllar sonra yeniden bir araya edilir ve kimlik bu değişiklik o “halk toplantıları birine dönüşmüş andan çok endişe TV şovu insanlar “, Gözyaşı insanları arayın.
Ama merakla, hassas, ilk toplantılar zaman alır “görünüm geride kardeşini bulmak için çalışıyor” nin, “ilk şey Roberto bir sonraki bu kadının arkasında tanımak, çok soğuk” olduklarını ekliyor .
Böylece, kamera ile kaydedildi bu erken görüşmeler “sen ne demek sos ‘, hatta şüphe, arama, geçici olarak”, yani hissi verir diyor.
Bu filmde, bir Uruguaylı-Şili ortak üretim evrenselliği olursa olsun ailelerin kimlik değişikliği vardı olmadan uzun bir süre sonra tekrar bir araya nerede bu durumda tam yatıyor.
Eğer aile çünkü olman gerekiyordu “, yakın dostu ve sevgi” biriyle olmaya çalışıyorum “Bir aile içinde alınmalıdır davranış on emir, bu sosyal normlar mı”, ama onlar gerçekten bilmiyorum ve hatta bazen yeterince bakım yapabilirsiniz, diye ekliyor.
yönetmen Stephania 1988 yılından beri bilinen ve “Ben en korkunç”, Montevideo bir mahallede travestilerin bir grup hakkında bir “daha mercan” hikayesi, onun ilk kısa filmi kahramanları biri olduğunu açıklar.
Onun hikayesi “, günümüzde yaşayan kişinin vücudunda meydana bu çok beklenmedik için” başkaları üzerinde durdu ama Stepania bir “saf ve seçkin bir geri çekilme” fikri rağmen, on yıl sonra ortaya çıktı O sinirli oldu.
“Bu bize iki yıl önce reencontráramos yapılmış bir film yapımcısı ve hayati konular ve kişisel olgunlaşması diğer Stephania, benim parçası olgunluk süreci ile birlikte, karakteri bilerek büyük bir süreç oldu ve bu yürütmek olabilir” Doğru.
Için “iyi bir yerde koyar” Festivalde taranan sağlarken Berlinale belgesel geçmek, Garay, böyle bir “somut” film kesin çünkü, “görünürlük” kazanmak için umut boyut.
Gelecekteki projeler ile ilgili, yönetmen o zaten tanımlı diyor ve aksi mümkün olmazdı hayatını ve yaklaşım hikayeleri yaşamak için olanak sağlayan, için belgesel türü, rahat olduğunu söylüyor.
Doğru “Ben Uruguay, çoğu ülkede olduğu gibi, saçaklar ve gerçekten kim olduğumuzu ortaya asla şeyler dolu olduğunu düşünüyorum çünkü en ilginç değil çünkü, özellikle yaşadığım yerden, doğal bir merakı var.”
Temalardan arasında, Şekil kimliğini “sen ve olan bazı kim olduğunu biliyorum” sonucuna varıyor.
Bir yanıt bırakın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.